бегущая строка

«Математика – наука молодих. Інакше бути не може. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості» (Р.Віккер)

Оцінювання




1. Тема самостійно вивчена, підготовлений звіт з теми, учні відповідають на додаткові запитання з теми, розв’язані задачі з теми.
12 балів
2. Вивчена тема, підготовлений звіт, розв’язані задачі.
10 балів
3. Вивчена тема, розв’язано задачі з теми.
8 балів
4. Тема не вивчена, звіт відсутній, розв’язано задачі.

6 балів





Критерії


Кількість балів
Зміст роботи
Розуміння завдання
-  робота демонструє досконале розуміння завдання
10
- використовуються матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, а також ті, що не мають до неї відношення
5
Повнота розкриття теми

 - тема розкрита повністю
10
 - тема розкрита частково
5
 - тема не розкрита

0
Логічність викладу інформації

 - матеріал викладено логічно
10
- логіка викладу матеріалу порушена
5
- відсутність логіки викладення матеріалу
0
Стиль презентації
- дотримання єдиного стилю
5
Використання кольорів у презентації
- вдало підібрано кольорову гамму
5
- наявність не відповідність кольорової гамми
3
Розташування інформації на слайдах

- оптимальне розташування інформації на слайді
5
- деякі неточності у розташуванні інформації на слайді
3


4 комментария:

  1. Всім - 12 балів!!!!! І Юлії Квентінівні теж!

    ОтветитьУдалить
  2. Можемо якщо хочемо! Так тримати! Не меше 10 і не більше 12 балів. Ви краще знаєте хто як працював.

    ОтветитьУдалить
  3. Робота всіх учнів заслуговує на високу оцінку! Спасибі вчителю за залучення до такої активної роботи. Було цікаво і учням, і нам - спостерігачам)

    ОтветитьУдалить